Balsüzen Makina Ücretsiz Kargo
Hasarlı, Eksik veya Arızalı Ürün Destek

Balsüzen Makina olarak siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüyüz. Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı takdirde gönderimi sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde bazen kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda şöyle yapmalısınız.

  • Kargo ile gelmiş bir ürün ise; siparişinizin teslimatı sırasında kargo görevlisinden paketi teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapınız. Herhangi bir hasar bulmanız durumunda kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturunuz. Ve ürünü teslim almayınız böyle bir durumda da hemen 0554 190 67 66 ’dan arayarak (08:30-19:00) bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.
Kargo ile gelen ürünlerde ürün bir kaç paket halinde geliyorsa lütfen kargodan kaç paket geldiğini öğrenin. Eksik olan parça kargoda kalmış olabilir. Aksi bir durumda lütfen hemen konuyu 0554 190 67 66 nolu numarayı  arayarak (08:30-19:00) iletmenizi rica ediyoruz
Kurulum şeması çıkmayan ürününüz için hemen 0554 190 67 66 'yı arayabilir (08:00 -19:00) ya da [email protected] den  kurulum şemasını talep edebilirsiniz. Maksimum 2 iş günü içinde kurulum şemasını tarafınıza göndermiş olacağız.

Ürünlerimiz üretici firma veya distribütör firma kapsamında 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz.

Bizi 0554 190 67 66  ’dan bizi  arayarak (08:30-19:00) ya da [email protected] 'ye mail adresimize mail atarak bu talebinizi iletebilirsiniz.

Hasarlı/Yanlış ürününüzün iadesi ile ilgili 'İptal-İade-Değişim' şartlarına uygun olacak şekilde iade yapmanızı rica ediyoruz.Genelde aldığınız ürünün niteliğine bağlı olarak ürünü nasıl geri göndereceğiniz değişmektedir. Kargo ile gelen bir ürün ise ürünü gelen kargoyu çağırarak ve orijinal paketi ile irsaliyedeki adrese geri göndermenizi rica ediyoruz. Lojistik(Nakliye) ile gelen bir ürün ise nakliye organizasyonu tarafımızca yapılarak, size bilgisini veriyor olacağız.
Yükleniyor...