Kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin takip bilgilerine, üyelik bilgileriniz ile sitemize giriş yapıp Sipariş Takip kısmına tıklayarak takip edebilirsiniz.
Eğer kargo takip numaranıza ulaşamadıysanız, 0554 190 67 66 'dan (08.30-19.00) bizi arayarak ya da [email protected] 'ye mail atarak öğrenebilirsiniz.
Teslimat adresinizde bir hata olduğunu düşünüyorsanız ya da adresinizi değiştirmek istiyorsanız, 0554 190 67 66 dan (08:30-19:00) arayarak değişiklik sağlayabilirsiniz. Siparişiniz Kargoya ya da Lojistik(Nakliye) firmasına verilmediyse teslimatınızda her hangi bir sorun yaşanmaz.
Ancak siparişiniz Kargoya veya Lojistik(Nakliye) firmasına verildi ise geri çektirilir ve yeniden gönderim için Kargo/Lojistik(Nakliye) ücreti tarafınızdan tahsil edilerek tekrar gönderimi yapılır. Bu aksaklıkların teslimat süresinin uzamasına neden olacağını bilmeniz gerekmektedir.
Kargonuzu belirttiğiniz en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş verirken adres kısmında kargo şubesinin adını yazabilirsiniz.
Balsüzen Makina olarak siparişini vermiş olduğunuz ürünlerin sorunsuz bir şekilde tarafınıza teslimatını sağlamakla yükümlüyüz. Bu nedenle siparişlerinizin depo çıkışları yapılmadan önce gerekli ürün hasar kontrolleri yapılmakta ve üründe herhangi bir sorun bulunmadığı takdirde gönderimi sağlanmaktadır. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünlerde bazen kargo taşıma ve yükleme esnasında kaynaklanan problemler oluşabilmektedir. Bu tip durumlarda şöyle yapmalısınız.
Ürünlerimiz üretici firma veya distribütör firma kapsamında 2 yıl garantilidir. Ancak kullanım şartlarındaki talimatlar gereği kullanım yapıldığı halde üründe bir sorun oluşmuş ise acilen konuyu bize bildirmenizi rica ediyoruz.
Bizi 0554 190 67 66 ’dan bizi arayarak (08:30-19:00) ya da [email protected] 'ye mail adresimize mail atarak bu talebinizi iletebilirsiniz.