Balsüzen Makina Ücretsiz Kargo
Ürün İade İşlemleri ve Kargo Ücretleri
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince , alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Lütfen İade Şartlarını Okuyunuz.
-İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (başka bir kutu veya ambalaj ile gönderilen ürünler kabul edilemez) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.

-Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Aras Kargo ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, TÜKETİCİ’ye ait olacaktır. TÜKETİCİ’nin anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.

Özel Ürünler İçin İade Şartları
Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir. Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması ve kurulumunun yapılması durumunda iade alınmayacaktır.

Ayıplı ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir. Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, elektronik ürünlerin teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.
İade koşullarında belirtilen şartlara uygun taleplerinizde; ürünün Balsüzen Makina'ya ulaştığı andan itibaren üç (3) iş günü içerisinde ürün satış bedeli alışveriş yaptığınız hesaba vey karta iade edilecektir.

Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin kredi kartı ekstrenize artı bakiye olarak yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 1- 3 hafta sürebilmektedir.

Bu süreç genel bir uygulama olup, Balsüzen Makina'nın herhangi bir müdahalede bulunma hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Ürününüzle ilgili yaşadığınız arızalanma ve bozulma sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 6 ay içinde tarafımıza başvurabilirsiniz.

Cayma Hakkı dışında kalan 14 gün ila 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

Ayıplı ürün olması halinde
 0242 344 00 60 nolu numaradan çağrı merkezimiz ile irtibata geçilmelidir. Çağrı Merkezimiz, teknik servis raporu talep edebilir. Yetkili Servis’e yönlendirebilmektedir.

Ürünün Yetkili Servis tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, vereceği inceleme raporu doğrultusunda, aynı ürünün yenisi ile değiştirilir iadesi alınarak bedel ödemesi yapılabilir ya da onarımı gerçekleştirilerek tarafınıza geri gönderilebilir.

Ancak ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sökülme, vb.) olarak tespit edilirse; herhangi bir işlem yapılmayacaktır.
Yükleniyor...